onsdag 29 september 2010

London calling!


Jag vet inte vad det är men den senaste veckan har jag inte kunnat få längtan till julen ur mig. Jag vill julpynta och julshoppa nu!
Jag kan hålla med om att det är för tidigt så därför får jag tygla mig själv men funderar på att boka en weekend till London när det börjar närma sig juletider. Vad sägs om det?



Bild hämtad härifrån

Varuhuset Selfridges slog redan i augusti upp portarna till sin julbutik och folk köper alltså julpynt redan i slutet av sommaren :)





Nu dröjjer det inte heller länge tills Internetmöbler får upp vår julbelysning på sidan! Så håll utkik ;)

Ha en fortsatt trevlig onsdag allihopa // Anni

2 kommentarer:

  1. Woho, jag och Daniel ska fira vår treårsdag i London i december. Då jävlar ska det shoppas julpynt. :)

    SvaraRadera
  2. Nej va roligt! Man lär ju kunna hitta de flesta julklapparna i London och avsluta varje dag med en stor kopp choklad inne på starbucks :)

    SvaraRadera