fredag 1 april 2011

Doppresent & doppresenter!

Att hitta en riktigt bra doppresent är inte lätt! Tur för er att jag har några riktigt bra tips på vad ni kan köpa till doppresent. Nedan följer min personliga top tre-lista på de absolut bästa doppresenterna! Alla förslag på presenter för det högtidliga dopet kommer från LEKA Sweden, ett oerhört kvalitativt varumärke som bland annat tillverkar barnmöbler och leksaker.

Doppresent nummer 1: Stora trojanska hästen eller lilla trojanska hästen

Detta är min absolut favorit eftersom jag VET att den kommer följa med i generationer. Otrolig kvalité, och väldigt lekfull. Favoritleksaken nummer ett, och när han eller hon har tröttnat står den kvar i barnrummet som en klassisk designaccessior, eller går vidare till nästa överlyckliga barn. 850 kronor respektive 350 kronor.



Doppresent nummer 2: Mjölkpallen och/eller mellanpallen

Härliga färger och rundade kanter gör att denna produkt gör sig perfekt i barnrummet. 575 respektive 425 kronor.



Doppresent nummer 3: Elefantvägghyllan

En rolig hylla för barnrummet som alltid kommer uppskattas som doppresent! 500 kronor.


Leveranstiden för doppresenterna är alltid en vecka.

Har ni fler förslag på bra doppresenter?

2 kommentarer:

  1. Kul med så fina förslag på doppresenter!

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du uppskattar de :) Jag älskar LEKAS produkter och skall själv ge bort en LEKA pall till min brorsdotter på hennes dop imorgon.

    SvaraRadera