söndag 18 september 2011

Fynd!

Idag har jag varit och ätit brunch på Kung Carls bakficka vilken jag verkligen kan rekomendera. Var riktigt bra med kall och varm buffé samt mycket olika desserter, riktigt härligt!

Efter det gick jag förbi Hötorget och det visade sig till min stora glädje vara söndagsmarknad med otroligt mycket häftiga saker, allt från ljusstakar till gamla skrivmaskiner.

Jag fyndade 2 saker som jag verkligen är jätteglad över. En jättefin gammal lykta och ett hjort-horn!

Jag har länge spanat efter någonting att hänga över min fina gamla rese-koffert och nu äntligen fann jag den perfekta väggprydnaden. Va tycker ni?





Hittade även denna otroligt häftiga gamla lykta som jag fick för 200 kr. Jättenöjd!




Rekomenderar verkligen den marknaden! Mycket småkrafs men om man letar kan man hitta guldkorn.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll! // Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar