söndag 22 augusti 2010

Trojanska hästen från LEKA!

Den välkända trojanska hästen från LEKA Sweden är en ofattbart populär barnmöbel och leksak som funnits ända sedan 1962. I skrivandets stund finns den att beskåda på det Moderna Muséet i Stockholm, samtidigt som den har sett framgångar utomlands och även visats i bland annat New York.

Det roliga är att jag själv växte upp med en egen liten trojansk häst från LEKA. Den står kvar i barnrummet än idag. Jag minns hur jag gömde mina absolut bästa leksaker genom den bakre luckan i den trojanska hästen.

Söker du en premium-present till ditt barn, barnbarn, syster eller bror, kan jag inget annat än rekommendera den trojanska hästen från LEKA Sweden. Passar även utmärkt i doppresent.

Trojanska hästen från LEKA
Förresten, gå in och kika på Inredningsbloggar.se också!
Där hittar ni en massa inredningsbloggar.

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, en typisk vill-ha-produkt ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, den är riktigt fin ;) Snygg och bara ha framme!

    SvaraRadera
  3. Tack för snäll kommentar på min blogg. Och roligt tips för barnen du kommer med!

    SvaraRadera