torsdag 3 februari 2011

CableCup på Internetmobler.se!

CableCup.

Nu undrar du säkerligen vad CableCup är för något. Låt mig berätta! CableCup är den absolut smartaste lösningen till ett i-landsproblem som många upplever i dagens design-Sverige. Har du en takkopp som sitter snett eller fult i taket hemma är CableCup din lösning. CableCup är en smart, snygg och enkel lösning på hur du döljer fula sladdar och takkoppar i sneda och plana tak. CableCup´s patenterade takkopp sitter alltid perfekt mot taket, och med sin unika funktion blir det extremt enkelt att montera en lampa i taket.

Låt CableCup förenkla även din vardag! Köp den på Internetmobler.se till absolut bästa pris! Fem för 599 kr, eller en för 129 kr. Den finns både i rött, vitt och svart. Enjoy!

CableCup

CableCup

CableCup

2 kommentarer:

  1. Hej! Tack snälla för din fina kommentar :)
    Vad roligt att du hittade till mig och att jag på så vis hittade till dig ;)
    Coolt de där med cablecup ett par sånna skulle man behöva ;) Ha de gott! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Björn!
    jo tack allt är bara bra! själv? :)
    Självklart kan vi länka till varandra, bara roligt!
    Tavlan som du fråga på har jag gjort själv med hjälp av en sida som heter www.wordle.net
    Super enkelt, stilrent och skitsnyggt!
    Jag har gjort hur många som hellst ;) hihi
    Ha en fin söndag! Kram Lena

    SvaraRadera