lördag 19 februari 2011

LEKA Sweden mässnyheter

Under möbelmässan i Älvsjö mötte vi naturligtvis upp våra kära kollegor på LEKA Sweden. Jag tror verkligen på deras koncept och det de gör, kanske för att jag sett produkterna "live" ett flertal gånger. Det är alltid svårt att förmedla en känsla över bild eller film.

LEKA Sweden tillverkar alltså kvalitativa, svensktillverkade hyllor, bord, lådor, byråer, leksaker och mycket mycket mer. Alla produkter är tillverkade med omsorg, de är välgjorda och genomtänkta in i minsta detalj. Rundade kanter och former för att barn inte ska slå sig, och lättgreppade handtag som gör att även de mindre barnen kan använda möblerna. När barnen sedan växer upp, kanske 5, 10 eller 20 år senare, kommer en LEKA-möbel garanterat inte ha slängts ännu. Den kommer stå kvar, full med minnen, fortfarande lika snygg med sin tidlösa design.

Detta var mina egna ord kring hur jag uppfattar LEKA Sweden´s produkter. Tror du mig inte ska du "Gilla" vår Facebook-grupp och kamma hem månadens vinst: den Trojanska Hästen från LEKA! :)




















Har du kanske en LEKA-möbel hemma? Skicka gärna en bild på den till oss på kundservice @ internetmobler.se, så lägger vi upp bilden på Facebook och/eller i bloggen!

TREVLIG HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar