söndag 13 februari 2011

Designnyheter från mässan!

Vi vill tacka alla våra nuvarande och blivande partners för en fantastisk möbelmässa i Älvsjö! Vi har nu en spännande period framför oss där vi kommer se en del förändringar på Internetmobler.se. Vi kommer under de kommande veckorna utöka utbudet markant, lansera ett riktigt roligt koncept vid namn Happy Sunday, ni kommer få se en ny Facebook-sida, samt ett samarbete för att motarbeta avvecklingen utav Afrikas regnskogar och dess rika naturliv.

I väntans tider vill jag visa er vad Domitalia hade att bjuda på under mässan! Jag hoppas ni förstår vilka fantastiska produkter designvarumärket har. Italienska Domitalia visade bland annat upp stolen Babá, avsedd för både inomhus- och utomhusbruk. Den finns både för barn och vuxna (två olika storlekar), och går som ni ser i nedanstående film att beställa med en lampa i! Vem vill inte ha en lysande stol? Titta extra noggrant på den vita stolen, så förstår ni vad jag menar.



Domitalia Babá


En annan nyhet från Domitalia är stolen Blob. Den passar utmärkt in i det moderna hemmet, och finns i en mängd roliga färger.


Domitalia Blob


Domitalia Phantom är en annan favorit som jag tror ska införskaffas till min balkong.


Domitalia Phantom


Om du råkade missa mässan kan jag lova att vi kommer fortsätta visa upp alla gosaker i flera månader framöver! Ha en riktigt skön söndag nu, och glöm inte att "Gilla" oss på Facebook för möjligheten att vinna den Trojanska Hästen från LEKA Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar