tisdag 1 februari 2011

Väggdekaler


Väggdekaler är något jag nu på senaste tiden fått upp ögonen för. Det finns inte jättestort utbud i Sverige på nätet än, utan det är mest amerikanska sidor som tillhandahåller stort utbud.

Däremot har jag hittar en riktig häftig väggdekal som jag tror att jag skall slå till på. Nämligen din egna väggkoordinat! Du skriver då in på hemsidan var du bor och vips, så får du upp dina exakta koordinater för den angivna positionen som sedan skickas hem till dig som en väggdekal. Kanske något för internetmobler.se, eller vad säger ni?

Det låter lite konstigt, men jag tror att det kan bli mycket snyggt! Jag kommer nog beställa i mörkgrått, då jag tycker svart blir lite för skarpt mot en helt vit vägg.

Perfekt istället för att söka land och rike runt för den perfekta tavlan. Du hittar dem här.



Bilder lånade här

Fortsatt trevlig tisdag! / Anni



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar