lördag 26 mars 2011

Golvlampa - Beslutsångest

Att välja golvlampa till sin nya lägenhet är verkligen inte det lättaste alla gånger....speciellt när det finns så många som jag verkligen skulle vilja ha! Men jag inser ju själv att jag inte kan ha hur många som helst så nu anordnar jag en omröstning för att underlätta situationen.

Vilken av dessa nedan röstar ni på till min nya lägenhet?



Waldorf Golvlampa från Vandeheg


Golden Sun Golvlampa från Vandeheg


Grand-Desk Golvlampa från Vandeheg


Wagner Golvlampa från Vandeheg

Så, vilken av dom gillar ni mest? :)

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

/ Anni

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker den första lampan :) hittade till din blogg när jag sökte på vandeheg.

    SvaraRadera
  2. Hej, va kul att du hittade till min blogg!
    Härligt att du gillade den första lampan för jag har nämligen beställt den nu :)

    Trevlig helg / Anni

    SvaraRadera