fredag 11 mars 2011

Trojanska Hästen från LEKA med i kanal 5´s Arga Snickaren!


Tänkte tipsa er alla om ett program ni kan se denna soliga fredag. Kika på senaste avsnittet av "Arga Snickaren" i kanal 5! Gissa vem som fick vara med där om inte den Trojanska Hästen från internetmöbler.se´s leverantörer LEKA Sweden.

Trojanska Hästen är en mycket välkänd produkt från LEKA´s sortiment som har synts mycket i media och fick nu även göra entré i TV-rutan, jättekul!

Trojanska Hästen finns hos intenetmöbler.se i 5 härliga färger: Grön, Röd, Vit, Svart och gul.

Klicka HÄR för att komma till Trojanska Hästen hos internetmöbler.se eller klicka HÄR för att se senaste programmet av Arga Snickaren.





Trevlig helg!

/ Anni

3 kommentarer:

  1. Vad roligt! Den trojanska hästen är ju så fin.

    SvaraRadera
  2. Jag vet att den gillar Ballerina Kakor så ge den några från mig.

    SvaraRadera
  3. haha, Det ska jag göra Anki!
    Imorgon ska jag på min brorsdotters dop och som present får hon en vit LEKA-pall som jag målat hennes namn och dop-dag på med rosa oljefärg :)
    Dom är så himla fina dom där pallarna!

    SvaraRadera