söndag 20 mars 2011

LampGustaf Boll & Mitab Button i Plaza Interiör!

God morgon alla glada söndagsälskare!

Jag prenumererar på över 10 inredningstidningar, och varje gång jag har lite tid över sätter jag mig gärna ned för att bläddra igenom dessa. En av mina favorittidningar är Plaza Interiör. I detta nummer hittar jag LampGustaf Boll och Mitab Button, som naturligtvis även finns på Internetmöbler.se!

Utgåva nummer fyra av Plaza Interiör


Mitab Button (Spare Part Edition), från 8795 kr

LampGustaf Boll som finns i två utföranden, 40cm i diameter (3.990 kr) samt 50cm (6.900 kr)

Önskar er alla en underbar söndag! Och glöm inte att "Gilla" oss på Facebook för att ta del av populära Happy Sunday!

1 kommentar:

  1. Jag gillar ju Uttaget.se bättre såklart Anni ;)

    Hur många bloggar kör ni nu?
    //Magnus på Uttaget

    SvaraRadera